Weer thuis.

3 april 2016 - Wolvega, Nederland

We zijn alweer een aantal dagen thuis in ons kleine kikkerlandje en zijn weer aardig bijgekomen van de jetlag.

De terugreis was lang! Het begon op Sydney al met vertraging en daar eindigde het maandagmiddag op Schiphol ook mee.

Als verrassing stonden daar Pake en Oma en Opa en Oma ons op te wachten! Super lief natuurlijk.

De kindjes waren bij thuiskomst erg van slag van de lange reis en hebben we thuis vlot in bed gestopt.

Afgelopen week waren we nog thuis en konden we nagenieten van deze bijzondere belevenis met ons gezin. Wat hebben we genoten.

We willen iedereen nog even bedanken voor alle leuke reacties op onze blog. Erg leuk om te lezen dat jullie het leuk vonden om op deze manier wat indrukken op te doen van onze reis. Morgen weer aan het werk, zodat we kunnen sparen voor een volgende trip, want wij zijn verkocht!

Australië is echt een prachtig land!

Als afsluiting nog een paar foto's.

1. Ingrid:
    3 april 2016
    Een onvergetelijke reis! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Hoor graag alle verhalen, tot morgen!
  2. Gonda Post:
    3 april 2016
    Bedankt voor jullie prachtige reisverhalen, super om op deze manier een beetje mee te genieten van dat prachtige land!!! werkse morgen weer!!!
  3. Sander en Leonie:
    Prachtig!!
  4. Melanie:
    4 april 2016
    Neeee kom terug!!!! Of ik moet zeggen: Jaaa!!! werk maar hard want we willen jullie graag weer zien!!
    Mooie afsluiting, prachtige foto's! Het was een hele mooie en bijzondere reis! Blij dat jullie een fijne tijd hebben gehad. Tot gauw (hopelijk) xx
  5. Eric en Elisabeth:
    4 april 2016
    Was super leuk om jullie belevenissen te lezen!